فرمانده انتظامی نیشابور از شناسایی و دستگیری متهمان ۶ فقره سرقت به ارزش ۵۰ میلیارد ریال طلا، پول نقد و اوراق بهادار از خانه‌های مسکونی شهروندان در این شهرستان خبر داد.

دستگیری متهمان ۶ فقره سرقت میلیاردی طلا در نیشابور

به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین احمدی اظهار کرد: در پی شکایت تعدادی از شهروندان نیشابوری مبنی بر سرقت طلا و پول نقد از خانه‌های آن‌ها در نقاط مختلف شهر نیشابور، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی نیشابور افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی نیشابور در ادامه تحقیقات علمی و تخصصی خود به سرنخ‌های مهمی دست پیدا کردند و مشخص شد متهمان با استفاده از ۲ دستگاه خودرو پژو با پلاک‌های سرقتی در شهرستان نیشابور مرتکب سرقت و پس از سرقت به سمت استان‌های غربی متواری شده‌اند.

وی تصریح کرد: مأموران انتظامی با اشراف اطلاعاتی ۲ متهم را در این زمینه شناسایی و پس از اخذ نیابت قضائی آن‌ها را در یکی از استان‌های غربی کشور دستگیر کردند.

احمدی اظهار کرد: متهمان دستگیرشده در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به ۶ فقره سرقت طلا، پول نقد و اوراق بهادار به ارزش تقریبی ۵۰ میلیارد ریال از خانه‌های شهروندان با همکاری ۲ نفر دیگر در شهرستان نیشابور اعتراف کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
    0 0
    حتما قفل ضد دیلم گاردمن روی درب نصب کنید که اصلا سارقین نتوانند وارد بشن یا اگر عادت دارید درب را روی هرکی زنگ میزنه باز کنید حتما گاوصندوق ضد دیلم واقعی بگیرید که مجهز به قفل ضد زورگیری باشه که نه تنها وقتی خونه نیستید و سارقین وارد میشن نتونن طلا، سکه، ارز، اسناد و دیگر موارد ارزشمند داخل گاوصندوق را سرقت کنند بلکه حتی وقتی خونه هستید و سارقین در لباس مامور پلیس، آب، برق، گاز، تلفن، پست، پیک، سرایدار، نظافتچی، تعمیرکار یا حتی همسایه و فامیل میان سراغتون به دادتون برسه